Mit største problem med arbejdet var primært de sure kunder du kommer til at møde, så hav det med i overvejelserne.
Kollegaerne på det tidspunkt var overvejende gode, vi havde et godt sammenhold
Det er ved at være lang tid siden, som ungarbejder fik jeg mindsteløn, det er vel fint nok.
Det var relativt ligetil at få ferie, så længe jeg kom i god tid
Lige da jeg startede havde jeg en god chef, som senere stoppede, og erstatning var mindre god
Jeg fik vagtskema der gik 4 uger frem, og kunne kun bytte med andre ungarbejdere. Grundet lønforskellen